هدف‌گذاری توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در منطقه۲

مدیر منطقه دو شهرداری قم از تلاش برای توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی این منطقه خبر داد و گفت: منطقه دو استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی و حضور در فعالیت‌های اجتماعی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هدف‌گذاری توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در منطقه۲
شناسه : 36771 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی در خصوص منطقه دو قم و هدف‌گذاری توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در این منطقه، گفت: ۱۰ درصد از مساحت قم را محدوده منطقه دو در برگرفته که شامل جنوب بلوار توحید تا نیروگاه حرارتی در جاده اراک و بوستان جوان شده و جاده معدن نیز جزء حریم این منطقه است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲ ساخته‌شده است، ابراز کرد: ۲۰۵ هزار نفر از جمعیت که شامل ۲۰ درصد جمعیت استان قم می‌شود، در این منطقه سکونت دارد که نشان‌دهنده تراکم جمعیتی منطقه است.

رحیمی با اشاره به اجرای برخی از پروژه‌ها در جهت حمایت از جوانان مستعد منطقه، گفت: با توجه به شرایط ورزشی و فرهنگی بودن جامعه آماری منطقه دو، ورزشگاه شهید عزیززادگان در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیربنایی بیش از ۱۰۰۰ متری و با اعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان در چند روز گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه هدف شهرداری اجرای پروژه‌هایی در زمینه فرهنگی و ورزشی برای بروز استعدادها و حمایت از توانایی‌های جوانان این منطقه است، افزود: منطقه دو استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی و حضور در فعالیت‌های اجتماعی دارد و می‌توان با هدف‌گذاری به دنبال توسعه سرانه‌های ورزشی و فرهنگی بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث ساختمان اداری منطقه دو شهرداری یادآور شد: در حال حاضر محل ارائه خدمات به شهروندان منطقه در ساختمان مشترک با منطقه ۶ قرار دارد که تا پایان شهریورماه ساختمان اداری منطقه ۲ تکمیل می‌شود و ارائه خدمات این منطقه به خیابان پاسداران در خیابان جوادالائمه(ع) منتقل خواهد شد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.