مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی مردم قم در دهه اول ماه رمضان

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: از اول ماه رمضان در قالب پویش ضیافت همدلی بیش از ۱۰ میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیر نقدی جهت کمک به معلولان، ایتام و محرومان تحت پوشش بهزیستی قم صورت گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی مردم قم در دهه اول ماه رمضان
شناسه : 35592 | انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، سید صادق میرئی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد این مشارکت به‌صورت غیرنقدی و شامل اقلام اساسی سبد غذایی خانوار شامل گوشت گرم، برنج، مرغ، تخم مرغ، حبوبات و سایر خشکبار می‌شود.

سرپرست مشارکت‌های بهزیستی قم ضمن قدردانی از همه حامیان بهزیستی افزود: اقلام مذکور در کوتاه ترین زمان بین مراکز و مددجویان بهزیستی قم توزیع شد و این فرایند در قالب پویش ضیافت همدلی و در ادامه پویش ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با جمع آوری زکات فطره و کفارات و توزیع بین جامعه هدف به کار خود پایان خواهد داد.

میرئی ابراز امیدواری کرد: با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی که در فرهنگ و سنت و آموزه های دینی مردم فرهیخته استان سراغ داریم بتوانیم برای هر یک از ۲۷ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش بهزیستی، دست کم یک بسته معیشتی قابل توجه تهیه و در اختیارشان قرار دهیم.

وی با اعلام این مطلب که همچنان منتظر یاری مردم سخاوتمند استان بویژه در ایام ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) هستیم افزود: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی به شماره ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ و همچنین کارت متصل به حساب هدایا به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ واریز کنند.

وی با تأکید بر آمادگی کلیه مراکز و نمایندگی سطح استان و بخش‌ها جهت دریافت هدایای غیرنقدی بیان کرد: شماره همراه ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ نیز جهت هماهنگی دریافت کمک‌های غیرنقدی و اعلام نیت خاص کمک‌های نقدی مردم نوع دوست در نظر گرفته شده است که می توانند در صورت نیاز به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.