بوستان‌های شهر قم فقط برای تفریح باز است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر، گفت: زائران، مسافران و همشهریان گرامی فقط برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان‌های شهر قم فقط برای تفریح باز است
شناسه : 34290 | انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به نبود وجود بسیاری از ظرفیت‌های اسکان در حال حاضر در شهر قم، اظهار داشت: امکان اسکان در مدارس و اماکن مسقف در سال جدید وجود ندارد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری مسافران نوروزی با شرایط ایجادشده ابراز کرد: امسال فقط هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها با ظرفیت کم در مدار بحث اسکان قرار دارند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر عنوان کرد: زائران، مسافران و همشهریان گرامی فقط برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.

وی به مصوبات شورای ملی و شورای استانی مقابله با کرونا مبنی بر عدم اسکان در شهر اشاره کرد و گفت: باید با نظارت مستمر و استقرار نیروهای آماده‌باش در کنار فضاهای سبز و بوستان‌ها، اسکان مسافران کنترل شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم آمادگی کامل برای همکاری با نیروهای آتش‌نشانی، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای مدیریت حوادث دارد.

وی با اشاره به مدیریت تجمع در بوستان‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اضافه کرد: ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، وسایل حرکت درمانی، المان‌ها و وسایل بازی کودکان باید به‌صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

جوادیان کنترل تهویه سرویس‌های بهداشتی در سطح بوستان‌های شهر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: درب ورودی و خروجی نمازخانه‌ها باید باز باشد تا از شیوع مجدد بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی با تأکید بر ضدعفونی کردن مستمر مهر، تسبیح و سایر اقلام موجود در نمازخانه‌ها، خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی موظف هستند طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با استفاده از محلول ارسال‌شده نسبت به ضدعفونی سطوح با غلطت و مقدار معین و استاندارد اقدام کنند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.