راه‌اندازی خط اتوبوس شهرک شکوهیه از میدان مطهری

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی خط اتوبوس شهرک شکوهیه از میدان مطهری خبر داد گفت: حرکت اتوبوس‌ها در سه سرويس صبح‌گاهی و دو سرويس عصرگاهی از میدان مطهری به سمت شهرک شکوهیه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی خط اتوبوس شهرک شکوهیه از میدان مطهری
شناسه : 34131 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی منظم در شهر، اظهار داشت: برای ساماندهی ترافیک و تشویق مردم به عدم استفاده از خودرو شخصی در سفرهای درون‌شهری نیازمند مدیریت خطوط اتوبوسرانی و ارائه خدمات مطلوب هستیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی را در همه نقاط شهر موردتوجه قرارداد و افزود: اصلاح خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی و طراحی خطوط جدید در مناطقی که تا امروز از خدمات اتوبوسرانی محروم بوده‌اند در طرح جامع ترافیک به‌صورت کامل به آن پرداخته‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، حمایت از اشتغال و تولید ملی را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و تأکید کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای حمایت از تولید ملی، خط اتوبوسی از هسته مرکزی شهر تا شهرک شکوهیه راه‌اندازی کرده است.

نیک، مسیر این خط اتوبوس را از میدان مطهری تا شهرک شکوهیه اعلام کرد و گفت: این خط همه روز در سه سرویس صبح گاهی و دو سرویس عصرگاهی به همشهریان و به‌خصوص کارگران جامانده از سرویس‌های کارخانه‌ها، خدمات‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: حرکت اتوبوس‌ها رأس ساعت‌های ۶:١۵، ۶:٣٠، ۶:۴۵ صبح از میدان مطهری به سمت شهرک شکوهیه و ساعت بازگشت اتوبوس‌ها از شهرک در زمان عصر و رأس ساعت ١۶:٣٠، ١٧ است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.