اجرای سومین سمپوزیوم سردیس شهدا در سال۱۴۰۰

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای سومین سمپوزیوم سردیس شهدا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از هرکدام از سردیس شهدا در دومین سمپوزیوم، دو نمونه تهیه‌شده که نمونه اول در قم و نمونه دوم در عراق نصب می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای سومین سمپوزیوم سردیس شهدا در سال۱۴۰۰
شناسه : 33991 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس‌های شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: سردیس‌هایی که امروز رونمایی شد، محصول دومین سمپوزیوم شهدا در قم است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: در دومین سمپوزیوم شهدا، ساخت یادمان شهید فخری زاده، سردار سلیمانی، شهید مظفری و شهید ابومهدی المهندس در دستور کار قرارگرفت.

موسوی منش، زمان ساخت این سردیس‌ها را سه ماه اعلام کرد و گفت: هنرمندان در کارگاه‌ها مشغول به فعالیت بوده و داوران به‌صورت مستمر از مراحل کار بازدید کرده و نواقص و موضوعات را در محل گوشزد می‌کردند.

وی، از نصب سردیس شهدای مقاومت در عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: از هرکدام از سردیس شهدا در دومین سمپوزیوم دو نمونه تهیه‌شده که نمونه اول در قم و نمونه دوم در عراق نصب می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم، آغاز به کار سمپوزیوم سوم را پس از آغاز سال جدید اعلام کرد و افزود: با توجه به همکاری مجموعه کنگره شهدا در اجرای مرحله اول و دوم سمپوزیوم، مرحله سوم نیز نهایی شده و بلافاصله پس از آغاز سال جدید شروع می‌شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.