مشارکت ۱۴۶ میلیارد ریالی قمی‌ها در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد قم گفت: مردم نیکوکار استان قم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا در اقدامی کم‌نظیر ۱۴۶ میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت ۱۴۶ میلیارد ریالی قمی‌ها در جشن نیکوکاری
شناسه : 33693 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم،‌ اکبر میرشکار در این زمینه افزود: از مراجع معظم تقلید که با رهنمودهای خود و و مردم استان و خیران که با کمک‌های خود شرایط سخت اقتصادی و کرونا در جشن نیکوکاری امسال سنگ تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که باید زمینه مشارکت همه مردم و گروه‌های مختلف در این برنامه‌های خداپسندانه فراهم شود، اضافه کرد: از اهالی پردیسان و بخش‌های چهارگانه قنوات، خلجستان، سلفچگان و کهک و همچنین کارکنان ادارات و مشاغل و اصناف مختلف استان به‌صورت ویژه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به استقبال مردم از سامانه‌های الکترونیکی و درگاه‌های بانکی برای پرداخت وجوهات و کمک‌های نقدی، گفت: عده‌ای از همشهریان هم با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد دادند.

میرشکار با بیان این‌که از کل کمک‌های جمع‌آوری شده ۱۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و ۱۲۸ میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل اقلام معیشتی و خوراکی، کیف، کفش، پوشاک و برخی لوازم ضروری زندگی است، تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که کمک‌های آن‌ها قبل از عید نوروز به دست ایتام و نیازمندان خواهد رسید.

وی با بیان این‌که ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال و ایام نوروز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستند، افزود: کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند در این جشن ملی شرکت کنند و قصد دارند کمک‌های خود را به‌صورت نقدی واریز کنند می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵  یا سامانه #۰۲۵*۸۸۷۷* به ایتام و نیازمندان کمک کنند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.