مقاومت مردم برای پذیرش خدمات غیرحضوری
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به توسعه فعالیتهای غیرحضوری شهرداری، اظهار داشت: به دنبال این هستیم بهمنظور افزایش خدمات غیرحضوری و از سوی دیگر هماهنگی بیشتر بین دستگاههای خدمترسان و شهرداری به کل دستگاههای خدمات رسان در نرمافزار قمیار لینک داده شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه در صورت اتصال دستگاههای خدمترسان درخواستهای دریافت خدمات میتواند بهصورت الکترونیکی صورت بگیرد، افزود: با دو دستگاه خدمت رسان تفاهمنامه برقرارشده است.
جانقربان از اجرای تفاهمنامه با کانون سردفتران نیز بهمنظور ارائه خدمات بهصورت غیرحضوری خبر داد و افزود: یکی از مشکلاتی که در توسعه ارائه خدمات غیرحضوری وجود دارد این است که مردم علاقه دارند که بیایند چانهزنی کنند و در مورد اجرای خدمات غیرحضوری، مقاومت دارند.
وی تأکید کرد: متأسفانه اعتماد در محاسبه عوارض نیز وجود ندارد و مردم علاقهمند هستند که بیایند پشت گیت و برای کاهش عوارض چانهزنی بکنند درصورتیکه تمام بخشهای تعیین عوارض بهصورت شفاف بیان میشود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه این موضوع نیاز به زمان و کار فرهنگی دارد، بیان کرد: وضعیت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و میزان مراجعه به کمتر از ۱۰ درصد سالهای گذشته رسیده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصلهداریم.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Wednesday, 29 January , 2025