مقاومت مردم برای پذیرش خدمات غیرحضوری

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اجرای تفاهم‌نامه با کانون سردفتران به‌منظور ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: متأسفانه اعتماد در محاسبه عوارض وجود ندارد و مردم علاقه‌مندند بیایند پشت گیت و برای کاهش عوارض چانه‌زنی کنند درصورتی‌که تمام بخش‌های تعیین عوارض به‌صورت شفاف بیان می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مقاومت مردم برای پذیرش خدمات غیرحضوری
شناسه : 31156 | انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به توسعه فعالیت‌های غیرحضوری شهرداری، اظهار داشت: به دنبال این هستیم به‌منظور افزایش خدمات غیرحضوری و از سوی دیگر هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های خدمت‌رسان و شهرداری به کل دستگاه‌های خدمات رسان در نرم‌افزار قمیار لینک داده شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه در صورت اتصال دستگاه‌های خدمت‌رسان درخواست‌های دریافت خدمات می‌تواند به‌صورت الکترونیکی صورت بگیرد، افزود: با دو دستگاه خدمت رسان تفاهم‌نامه برقرارشده است.

جانقربان از اجرای تفاهم‌نامه با کانون سردفتران نیز به‌منظور ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: یکی از مشکلاتی که در توسعه ارائه خدمات غیرحضوری وجود دارد این است که مردم علاقه دارند که بیایند چانه‌زنی کنند و در مورد اجرای خدمات غیرحضوری، مقاومت دارند.

وی تأکید کرد: متأسفانه اعتماد در محاسبه عوارض نیز وجود ندارد و مردم علاقه‌مند هستند که بیایند پشت گیت و برای کاهش عوارض چانه‌زنی بکنند درصورتی‌که تمام بخش‌های تعیین عوارض به‌صورت شفاف بیان می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه این موضوع نیاز به زمان و کار فرهنگی دارد، بیان کرد: وضعیت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و میزان مراجعه به کمتر از ۱۰ درصد سال‌های گذشته رسیده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله‌داریم.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.