کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ارائه خدمات بهروز و بهموقع را یکی از مهمترین دغدغههای شهرداری دانست و اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات بهروز و بهموقع سرلوحه فعالیت پرسنل شهرداری در همه مناطق و بخشها است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم، کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج را حاصل تلاش تمام پرسنل منطقه در پاسخگویی بهموقع به مطالبات شهروندان دانست و افزود: مطالبات مردم و شنیدن حرف مردم با توجه به امکان سامانه ۱۳۷ بهصورت جدی بررسی و رصد میشود.
اقبالیان بیشترین موضوعات موردتوجه مردم را موردبررسی قرارداد و گفت: با توجه به بررسیهای انجامشده بیشترین مطالبات مردم در حوزه آبگرفتگی، ساختوسازهای بدون مجوز، هرس درختان و لکهگیری آسفالت معابر ثبتشده است.
وی با تأکید بر رفع بسیاری از مشکلات در منطقه تصریح کرد: امسال رفع مشکلات آبگرفتگی و شناسایی نقاط پرخطر از ابتدای سال در دستور کار قرارگرفته بخش مهمی از مشکلات رفع شده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: تیم بازرسی منطقه بهصورت مستمر ساختوسازها را رصد کرده و هرگونه عملیات عمرانی فاقد مجوز متوقفشده و هرس درختان نیز در ابتدای فصل پاییز در دستور کار قرارگرفته است.
اقبالیان به لکهگیری و آسفالت معابر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۰۸ و ۴۳۶ مترمربع زیرسازی در معابر منطقه پنج انجام و بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت پخششده که بیش از سه هزار تن نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Sunday, 26 January , 2025