کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج

شهر بیست/ مدیر منطقه پنج شهرداری قم از کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، بیشترین مطالبات مردم در حوزه آب‌گرفتگی، ساخت‌وسازهای بدون مجوز، هرس درختان و لکه‌گیری آسفالت معابر ثبت‌شده که پاسخ‌داده‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج
شناسه : 30836 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ارائه خدمات به‌روز و به‌موقع را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری دانست و اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات به‌روز و به‌موقع سرلوحه فعالیت پرسنل شهرداری در همه مناطق و بخش‌ها است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم، کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان در منطقه پنج را حاصل تلاش تمام پرسنل منطقه در پاسخگویی به‌موقع به مطالبات شهروندان دانست و افزود: مطالبات مردم و شنیدن حرف مردم با توجه به امکان سامانه ۱۳۷ به‌صورت جدی بررسی و رصد می‌شود.

اقبالیان بیشترین موضوعات موردتوجه مردم را موردبررسی قرارداد و گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده بیشترین مطالبات مردم در حوزه آب‌گرفتگی، ساخت‌وسازهای بدون مجوز، هرس درختان و لکه‌گیری آسفالت معابر ثبت‌شده است.

وی با تأکید بر رفع بسیاری از مشکلات در منطقه تصریح کرد: امسال رفع مشکلات آب‌گرفتگی و شناسایی نقاط پرخطر از ابتدای سال در دستور کار قرارگرفته بخش مهمی از مشکلات رفع شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: تیم بازرسی منطقه به‌صورت مستمر ساخت‌وسازها را رصد کرده و هرگونه عملیات عمرانی فاقد مجوز متوقف‌شده و هرس درختان نیز در ابتدای فصل پاییز در دستور کار قرارگرفته است.

اقبالیان به لکه‌گیری و آسفالت معابر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۰۸ و ۴۳۶ مترمربع زیرسازی در معابر منطقه پنج انجام و بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت پخش‌شده که بیش از سه هزار تن نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.