برنامه‌ریزی برای نصب المان مشاغل در پیاده راه ارم/ مردم در حفاظت از المان‌های شهری همراهی کنند

شهر بیست/ سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به جانمایی و نصب پایه‌های المان شهدا در پیاده راه انقلاب، از برنامه‌ریزی برای نصب المان‌های مشاغل در پیاده راه ارم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌ریزی برای نصب المان مشاغل در پیاده راه ارم/ مردم در حفاظت از المان‌های شهری همراهی کنند
شناسه : 29971 | انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به رونمایی یادمان‌های شهدا، اظهار داشت: بعد از رونمایی یادمان‌ها جانمایی آنها انجام و پایه‌ها نصب‌شده و در روزهای پیش رو یادمان‌ها روی پایه‌ها سوار می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت مراقبت از این یادمان‌ها، افزود: این المان‌ها جز اثاث شهری هستند و باید با فرهنگ‌سازی مردم را در مراقبت و حفاظت از این یادمان‌ها و سایر المان‌های شهری همراه کنیم.

موسوی منش افزود: هرسال نزدیک عید همه المان‌ها ترمیم می‌شوند بعضی از المان‌ها در حد شست‌وشو و اگر شرایط ایستایی بعضی المان‌ها مشکل داشته باشد، اصلاح می‌شود.

وی بابیان اینکه المان‌ها نیاز به نگهداری روزانه دارند، تأکید کرد: یک سری تمهیدات دیده می‌شود که عمرشان بیشتر باشد که بخشی از این مراقبت‌ها در نوع رنگ است و در برخی مناطق هم آن‌ها را در محفظه شیشه‌ای قرار می‌دهند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم به المان‌های مشاغل هم اشاره کرد و گفت: بر اساس موقعیت جغرافیایی پیاده‌راه‌ها معمولاً المان‌هایی برای آنها طراحی می‌شود. پیاده راه ارم که حلقه واسط پیاده راه ارم و بازار بود، به‌منظور نصب المان‌های مشاغل اختصاص داده شد.

موسوی منش با اشاره به لزوم به تصویر کشیدن هویت بازار سنتی و مشاغل قدیم، تأکید کرد: بعد از المان‌های مرد کفاش و المان مرد آرایشگر، المان‌های مرد سوهان‌پز و مرد مسگر در ادامه به پیاده راه ارم اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.