شروع عملیات عمرانی فاز پنج عمار یاسر قم

شهر بیست/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به توجه ویژه شهرداری به اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر، از تلاش شهرداری برای تکمیل تملکات حدفاصل خیابان معلم تا ممتاز و شروع فاز عمرانی آن تا انتهای سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شروع عملیات عمرانی فاز پنج عمار یاسر قم
شناسه : 29103 | انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روبط عمومی شهرداری قم، مجید متین فر از فاز ۵ عمار یاسر به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های تملکی شهرداری یاد کرد و اظهار داشت: این پروژه شامل حدفاصل خیابان معلم تا ریل راه‌آهن و اتصال ادامه عمار یاسر به میدان سپاه در منطقه چهار است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم، فاز ۵ عمار یاسر را پروژه‌ای با فضای کار بسیار گسترده خواند و تأکید کرد: در سال‌های ۸۸ و ۸۹ شهرداری ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت صرفاً برای اجرای این پروژه به فروش رساند اما در مورد روش اجرای این پروژه اختلاف‌نظر وجود داشت.

متین‌فر بابیان اینکه این پروژه که تا سال ۹۷ تقریباً متوقف‌شده بود از این زمان دوباره شتاب گرفته است، ادامه داد: از سال ۹۷ تا به امروز حدود ۷۰ ملک از معارض‌های این پروژه تخریب‌شده یا در آستانه تخریب است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ادامه پروژه، تصریح کرد: تملک حدفاصل خیابان معلم تا ممتاز به مراحل پایانی رسیده و در روزهای آتی وارد فاز عملیاتی می‌شویم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه هم به‌صورت تونل و هم روسطح ادامه پیدا می‌کند، افزود: پروژه فاز ۵ عماریاسر با عرض ۴۵ متر احداث خواهد شد.

متین‌فر با اشاره به چالش‌های بسیاری که در اجرای این پروژه وجود داشته است، عنوان کرد: بخشی از این وقفه هشت‌ساله در روند اجرای پروژه به این دلیل بوده است که اعتماد مردم جلب نشده بود و برای شروع دوباره نیاز به اعتمادسازی داشتیم تا مردم بدانند عزم شهرداری برای این پروژه جدی است.

وی تأکید کرد: سعی شده است این اعتماد در سال‌های گذشته جلب شود مردم امروز در شهرداری منطقه به‌عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می‌شوند که اجرای هیچ پروژه‌ای بدون همراهی و کمک آنها محقق نخواهد شد.

نوشته های مشابه
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
آماده‌باش ۵۰۰ تاکسی برای مراسم تشییع شهدای خدمت در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.