تلاش برای بهره‌برداری از بوستان بانوان منطقه یک تا بهمن‌ماه

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم با اشاره به مراحل پیشرفت بوستان بانوان منطقه یک از تلاش برای بهره‌برداری از این بوستان تا بهمن‌ماه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای بهره‌برداری از بوستان بانوان منطقه یک تا بهمن‌ماه
شناسه : 28456 | انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به احداث بوستان بانوان در این منطقه، اظهار داشت: زیرسازی و روشنایی بوستان انجام‌شده و کار احداث ابنیه از سوی پیمانکار در حال انجام است.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به موقعیت قرارگیری این بوستان، افزود: بوستان بانوان منطقه یک با مساحت حدود ۵ هزار متر در خیابان شهید سقایتی واقع‌شده است که می‌تواند فضای خوبی را برای استفاده بانوان منطقه فراهم کند.

ترکمن به پیش‌بینی انجام‌شده از زمان بهره‌برداری بوستان هم اشاره کرد و افزود: امید داریم که بتوانیم تا بهمن‌ماه بوستان بانوان را در اختیار شهروندان عزیز قرار دهیم.

وی، فضای سبز منطقه یک را فرامنطقه‌ای خواند و افزود: بوستان مهدی و بوستان هاشمی که بخش مهمی از سرانه فضای سبز منطقه را تشکیل می‌دهند، اکثراً به دلیل موقعیت جغرافیایی مورداستفاده زائران و مسافران است و در سطح فراشهری مطرح است.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به ظرفیت بوستان رضوان برای تبدیل‌شدن به یک بوستان کامل فراشهری در آینده نیز تأکید کرد: بوستان رضوان هم در دست احداث است با مساحت ۴۰ هکتاری می‌تواند به‌عنوان یک بوستان کامل فراشهری مطرح شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.