مستندی از آخرین سفر «حاج قاسم» به قم تولید می‌شود

شهر بیست/ جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ویژه به‌منظور اولین سالگرد شهید سلیمانی از تولید مستندی درباره آخرین سفر «حاج قاسم» به قم و دیدار با مراجع خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مستندی از آخرین سفر «حاج قاسم» به قم تولید می‌شود
شناسه : 28212 | انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سرهنگ محمدرضا موحد در جلسه کمیته رسانه کنگره ملی شهدای قم که در سالن جلسات حوزه شهردار قم برگزار شد، با ابراز قدردانی از شهردار و سازمان‌های شهرداری در همکاری ویژه با حوزه ایثار و شهادت، اظهار داشت: از شهرداری شهر مقدسی چون قم هم این انتظار وجود دارد که در زمینه ایثار و شهادت قدم‌های بزرگی بردارد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات سایر استان‌ها در برگزاری کنگره شهدا، افزود: در استان تهران و کرمان، مراکزی برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تشکیل شده است.

موحد بابیان اینکه برای سالگرد شهید سلیمانی ۵ برنامه ویژه مدنظر قرارگرفته، بیان داشت: یک برنامه در تهران، یک برنامه در استان کرمان و یک برنامه توسط سازمان بسیج برگزار خواهد شد.

وی به برنامه‌های منطقه‌ای هم اشاره کرد و افزود: دو برنامه ویژه دیگر نیز برگزار خواهد شد که یکی در محور مقاومت با هماهنگی سید حسن نصرالله و دیگری در حوزه جهان اسلام با مسئولیت نیروی سپاه قدس برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای برنامه سالگرد شهید سلیمانی در قم هم اشاره کرد و اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم که مستندی از حضور سردار سلیمانی از آخرین سفرشان به قم و دیدارهایی که با مراجع داشتند، تولید شود.

موحد با اشاره به سایر برنامه‌های کنگره شهدای استان قم، تأکید کرد: برنامه‌ها از ورود حضرت معصومه(س) به قم تا شهادت شهید زین‌الدین ادامه پیدا خواهد کرد و لازم است که طراحی‌های لازم تا سالگرد شهید سلیمانی نیز انجام شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.