روند صعودی مشارکت شهروندان قمی در قالب سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به رشد آمارهای سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه امسال، گفت: شهروندان در این ماه، ۲۲ هزار و ۹۲۷ مورد از مشکلات و پیشنهادات خود را با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در میان گذاشتهاند که نسبت به مرداد ماه سه هزار و ۶۰۰ پیام بیشتر است.
کلانترزاده با اشاره به اینکه بیشترین حجم پیام در شهریورماه امسال مربوط به جمع آوری خاک و نخاله از سطح شهر بوده، گفت: هزار و ۲۰۰ پیام مرتب با این موضوع و ۹۲۲ پیام مرتبط با موضوعات فضای سبز در شهریور امسال در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه نظافت شهر و سد معبر از دیگر موضوعات پرتکرار در تماسهای سامانه ۱۳۷ شهرداری قم بوده، ادامه داد: از دیگر موضوعات مهم برای شهروندان آسفالت معابر و مباحث مرتبط با اتوبوسرانی و ترافیک است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تحلیل حجم تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷ گفت: تعداد پیامهای مرتبط با دستفروشان دورهگرد و مسائل مرتبط با خاک و نخاله رو به افزایش است.
کلانترزاده مزاحمت سگهای ولگرد را از دیگر موضوعاتی دانست که مردم در شهریورماه بیشتر نسبت به آن شکایت داشتهاند و افزود: همچنین پیامهای مربوط به پاکسازی جوی، هرس درختان، نظافت زمین بایر، باز ماندن شیر فضای سبز و ترکیدگی لوله رو به افزایش است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 26 December , 2024