روند صعودی مشارکت شهروندان قمی در قالب سامانه ۱۳۷

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از روند صعودی تعداد پیام‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: بیشترین حجم پیام شهروندان به جمع آوری خاک و نخاله از سطح شهر اختصاص داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روند صعودی مشارکت شهروندان قمی در قالب سامانه ۱۳۷
شناسه : 27571 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به رشد آمارهای سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه امسال، گفت: شهروندان در این ماه، ۲۲ هزار و ۹۲۷ مورد از مشکلات و پیشنهادات خود را با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در میان گذاشته‌اند که نسبت به مرداد ماه سه هزار و ۶۰۰ پیام بیشتر است.

کلانترزاده با اشاره به اینکه بیشترین حجم پیام در شهریورماه امسال مربوط به جمع آوری خاک و نخاله از سطح شهر بوده، گفت: هزار و ۲۰۰ پیام مرتب با این موضوع و ۹۲۲ پیام مرتبط با موضوعات فضای سبز در شهریور امسال در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه نظافت شهر و سد معبر از دیگر موضوعات پرتکرار در تماس‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری قم بوده، ادامه داد: از دیگر موضوعات مهم برای شهروندان آسفالت معابر و مباحث مرتبط با اتوبوسرانی و ترافیک است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تحلیل حجم تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ گفت: تعداد پیام‌های مرتبط با دستفروشان دوره‌گرد و مسائل مرتبط با خاک و نخاله رو به افزایش است.

کلانترزاده مزاحمت سگ‌های ولگرد را از دیگر موضوعاتی دانست که مردم در شهریورماه بیشتر نسبت به آن شکایت داشته‌اند و افزود: همچنین پیام‌های مربوط به پاکسازی جوی، هرس درختان، نظافت زمین بایر، باز ماندن شیر فضای سبز و ترکیدگی لوله رو به افزایش است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.