ارسال ۹۷۳ فقره گزارش به بازرسی قم/ کدام دستگاه‌ها بیشترین و کمترین شکایت را داشتند؟

شهر بیست/ مدیرکل بازرسی قم با اشاره به اینکه ۹۷۳ شکایت طی شش ماه گذشته به این سازمان واصل شده است، دستگاه‌های اداری که بیشترین و کمترین شکایات مردمی را به خود اختصاص دادند، اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۹۷۳ فقره گزارش به بازرسی قم/ کدام دستگاه‌ها بیشترین و کمترین شکایت را داشتند؟
شناسه : 27471 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، حجت الاسلام طالبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وظایف سازمان بازرسی، اظهار کرد: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قانون هدف اصلی این نهاد قضایی است.

وی با بیان اینکه بازرسی از تمام دستگاهای دولتی و غیردولتی برعهده سازمان بازرسی است، تصریح کرد: شهرداری ها و بانک های خصوصی از جمله نهادهایی هستند که اقدامات آنها مورد نظارت قرار می گیرد.

مدیرکل بازرسی استان قم با اشاره به اولویت برنامه های این نهاد در سال ۹۹ بیان کرد: مبارزه با فساد اداری  از اولویت هایی است که در این زمینه هیچ گونه مسامحه ای با هیچ مسوول و مقامی نداریم و همه موظف به رعایت قانون هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با فساد کوچکترین کوتاهی نخواهیم کرد،گفت: پیگیری سوء جریان ها از مهمترین وظایف این سازمان است.

طالبی با عنوان اینکه سیاست ما حمایت از رونق تولید است، تصریح کرد: بازرسان توجیه شدند که در مقابل تولیدکنندگان و صنعت گران قرار نگیرند و همچنین از نرمش های قانونی به نفع تولیدکنندگان استفاده می کنیم.

طالبی با عنوان اینکه به هیچ وجه کوتاهی برخی دستگاه‌ها در این زمینه پدیرفته نیست، بیان کرد: برخی دستگاها کوتاهی خودشان را بر گردن سازمان بازرسی می اندازند.

وی با اشاره به شمار شکایت های ارجاعی به سازمان بازرسی در ۶ ماه نخست سال  ۹۹ گفت: ۹۷۳ فقره  شکایت به این سازمان شده که به صورت میانگین  ۱۶۲  فقره  شکایت در هر ماه انجام شده است.

مدیرکل بازرسی استان قم با اشاره به پنج دستگاهی که بیشترین شکایات را داشتند، تصریح کرد: شهرداری با  ۱۶۷ فقره گزارش، دانشگاه علوم پزشکی با ۸۰ فقره گزارش، تامین اجتماعی با ۳۸ فقره گزارش، اداره ثبت اسناد و املاک با  ۳۶ فقره و راهداری و شهرسازی و آموزش وپرورش با ۳۲ فقره که علت بالا بودن شکایات در دستگاه های در رتبه های اول، کوتاهی در خدمت رسانی است.

وی خاطرنشان کرد: کمترین شکایات نیز با توجه به مخاطب سنجی دستگاه ها به ترتیب از دو اداره کل زندان‌ها و اداره بیمه سلامت صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.