استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای مقابله با کرونا
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: در حال حاضر تمام سازههای تبلیغات محیطی سطح شهر یا درگیر مسئله بیماری کرونا و هشدارهای بهداشتی بوده یا به موضوعات ایام صفر و اربعین اختصاص دارند.
وی با اشاره به اینکه هر دو موضوع مهم بوده و نباید مورد غفلت قرار بگیرن،د افزود: یک سیاست میتواند ایجاد پیامهای تلفیقی در تبلیغات محیطی باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به استفاده از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری قم برای اطلاعرسانی و پخش پیامهای هشداردهنده کرونا، ابراز داشت: توانی که شهرداری در این زمینه داشته، خودروهای تخلفات شهری و خدماتی بوده که به کار گرفته شدهاند.
کلانترزاده با اشاره به پخش پیامهای صوتی با نظر مرکز بهداشت قم، افزود: در حال حاضر ۱۲ خودرو برای این موضوع اختصاص یافته و افزایش تعداد این خودروها به دلیل جنبه عملیاتی برای شهر امکان پذیر نیست.
وی از دستگاههای دیگر از جمله نیروهای مسلح و مرکز بهداشت خواست تا خودروهای خود را به منظور پخش صوتهای هشداردهنده برای همراهی با شهرداری به کار بگیرند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پرخطرترین مناطق شهری در اولویت اطلاعرسانی قرار دارند، گفت: از زمانی که وضعیت قرمز شده پوشش اطلاعرسانی بنری و صوتی شهرداری قم گسترش پیدا کرده است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Thursday, 26 December , 2024