لزوم همکاری دستگاه‌های استانی برای ساماندهی خیابان ظهور

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم، ساماندهی خیابان ظهور را نیازمند همراهی مجموعه‌های دیگر استانی عنوان کرد و گفت: پروژه بلوار حضرت حجت(عج) چند مالک بزرگ دارد که اگر با شهرداری توافق کنند این بلوار ۹۰ متری احداث می‌شود و به رینگ دوم شهری متصل خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم همکاری دستگاه‌های استانی برای ساماندهی خیابان ظهور
شناسه : 27375 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به مشخص شدن خط بر خیابان ظهور در این منطقه، اظهار داشت: این خیابان هزار و ۷۸۰ متر طول دارد که ۳۷۰ متر در محدوده خدمات شهری و بقیه خارج از آن است.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات این خیابان به شهرداری مربوط نیست و دیگر دستگاه‌ها باید برای حل آن پیش‌قدم شوند، افزود: ما آمادگی توافق با مالکان برای توسعه خیابان و ساماندهی آن را داریم.

اقبالیان با اشاره به اینکه این خیابان به احداث نهر برای پیشگیری از مشکل ساز شدن آب‌های سطحی نیاز دارد، گفت: در کنار این پروژه بلوار حضرت حجت(عج) را هم پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بلوار حضرت حجت(عج) هم ۴۰۰ متر در محدوده شهری و بقیه خارج از محدوده است.

شهردار منطقه پنج قم ادامه داد: این پروژه چند مالک بزرگ دارد که اگر با شهرداری توافق کنند بلوار ۹۰ متری حجت احداث شده و به رینگ دوم شهری اتصال داده خواهد شد.

اقبالیان با اشاره به نقش این بلوار در تسهیل ترافیک اطراف مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: ما در شهرداری این دغدغه را داریم اما دوستان استان باید به کمک ما بیایند و با تعریف کاربری در این محورها، ما را در توافق با مالکان همراهی کنند.

وی گفت: معمولا وقتی مراسم نیمه شعبان برگزار می‌شود تا مدت ها همه به دنبال تجزیه و تحلیل نقاط ضعف می‌روند اما در طول سال تنها شهرداری است که این دغدغه‌ها را پیگیری کرده و به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات می‌رود.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به اهمیت شکل‌گیری رینگ دوم مسجد مقدس جمکران، اضافه کرد: باید مشوق‌هایی برای مالکان ایجاد شود تا توافق شهرداری با آنها سریع‌تر صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.