بهسازی ۳۰ هکتار از بوستان ولایت/ آینده‌ای جذاب برای یک بوستان رها شده

شهر بیست/ شهردار منطقه سه قم با اشاره به طرح بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در ۳۰ هکتار از بوستان ولایت، گفت: برنامه‌های جذاب گردشگری و تفرجی برای این بخش پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی ۳۰ هکتار از بوستان ولایت/ آینده‌ای جذاب برای یک بوستان رها شده
شناسه : 26233 | انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به مساحت ۲۳۰ هکتاری بوستان ولایت، اظهار داشت: این بوستان از اراضی پشت کوه سفید تا نزدیک به نمایشگاه بین المللی گسترده است و یک ظرفیت بالقوه برای استفاده تفرجگاهی شهروندان دارد.

شهردار منطقه سه قم افزود: قسمت عمده بوستان ولایت در گذشته درختکاری شده و حتی سیستم‌های آبیاری نوین در آن نصب شده است؛ با این همه سال‌هاست که این بوستان رها شده و بدون مسیر ورودی و مبلمان شهری، امکان استفاده برای شهروندان را ندارد.

روحانی با اشاره به وجود طرح مصوب برای ۳۰ هکتار از این بوستان، گفت: در این طرح مصوب پروژه‌هایی مانند پیست موتورسیکلت، زمین فوتبال، والیبال، سالن ورزشی، پیست شترسواری و… برای آینده پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در ۱۸ هکتار ابتدایی این بوستان را آغاز کرده، افزود: در این محدوده جدول‌کاری، آسفالت، ایجاد سکو، نصب نیمکت و … انجام شده است.

شهردار منطقه سه قم بیان داشت: تا کنون چهار میلیارد تومان در این بوستان هزینه‌ کرده‌ایم و این کار تا ایجاد مبلمان شهری و رسیدگی به وضعیت فضای سبز ادامه دارد.

روحانی با اشاره به هزینه سنگین هفت میلیارد تومانی برای تأمین روشنایی این قسمت از بوستان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کار بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در این بوستان را تا پایان سال به حدی برسانیم که شهروندان بتوانند حداقل در روز از این بوستان استفاده کنند و تأمین روشنایی هم سال آینده انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.