اجرای غیرحضوری فرایندهای شهرسازی در قم
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کوروش محمدحسینی با اشاره به برنامهریزی انجام شده در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان قمی اظهار داشت: از دهم شهریور ماه تمامی درخواستهای مرتبط با حوزه شهرسازی توسط شهروندان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه نرمافزاری میز خدمت الکترونیکی شهرداری قم (قمیار) انجام خواهد شد.
وی افزود: شهروندانی که به هر دلیل امکان استفاده مستقیم از این سامانه را ندارند، میتوانند با توجه به تفاهم انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت، به هر یک از دفاتر پیشخوان در سطح شهر مراجعه نمایند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به ضرورت اطلاعرسانی جامع به همشهریان در سطح مناطق هشتگانه برای اطلاع از این موضوع گفت: مناطق شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری، نسبت به استقرار میزخدمت فیزیکی در مبادی ساختمانهای شهرداری مناطق با نفرات پاسخگو برای راهنمایی و تکریم مراجعین اقدام خواهند نمود.
وی با اشاره به تهیه بروشورهای مورد نیاز و آموزش افراد پاسخگو توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: برای ارائه بهتر اطلاعات در این زمینه از ظرفیت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز استفاده خواهد شد و شهروندان میتوانند در تماس با این سامانه راهنمایی لازم را دریافت نمایند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Saturday, 18 January , 2025