سهولت تردد در مسیر ریل راه آهن با احداث زیرگذر

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از احداث دو زیر گذر در مسیر ریل راه آهن و برای سهولت تردد در خیابان امام رضا(ع) در خیابان رسول دادخواه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سهولت تردد در مسیر ریل راه آهن با احداث زیرگذر
شناسه : 25862 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به برنامه ساخت دو زیرگذر جدید برای ریل راه آهن، اظهار داشت: با متوقف کردن حرکت قطارها در یک شیفت کاری و جمع آوری ریل راه آهن به مدت ده ساعت عملیات نصب باکس‌های مخصوص زیرگذر عابر پیاده در خیابان رسول دادخواه انجام خواهد شد.

شهردار منطقه دو قم افزود: احداث دو زیرگذر عابر پیاده جهت عبور شهروندان از مسیر ریل راه آهن و تردد به خیابان امام رضا(ع) در خیابان رسول دادخواه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

رحیمی ادامه داد: زیرگذر اول در محدوده پل ۹ دی در حال احداث است و عملیات نصب باکس‌ها تا پایان روز شنبه به طول خواهد انجامید.

وی اظهار داشت: به زودی عملیات احداث زیرگذر دوم نیز اجرایی خواهد شد که با احداث این دو زیرگذر اهالی به آسانی می‌توانند دردو سوی ریل تردد کنند.

شهردار منطقه دو قم افزود: یکی از مهم ترین دلایل احداث این زیرگذرها سهولت تردد شهروندان به مصلای قدس برای برپایی نماز جمعه است.

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر قم در سال جاری، در تقاطع رسول دادخواه و پاسداران زیرگذری جهت اتصال بلوار پاسداران به بلوار امام رضا(ع) احداث خواهد شد.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.