پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات عمرانی تونل جمهوری قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: مسیر تونل خیابان جمهوری حدود ۵۰۰ متر بوده که تا امروز بیش از ۲۶۰ متر از طول مسیر، بتن‌ریزی و جدول‌گذاری شده و خاک‌برداری ادامه مسیر در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات عمرانی تونل جمهوری قم
شناسه : 25659 | انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح میدان امام حسین(ع) در ادامه پروژه خیابان جمهوری را تشریح کرد و اظهار داشت: پروژه جمهوری در قسمت میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام به‌صورت تونل کلید خورده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از انجام عملیات عمرانی مدول یک تا ۶ خبر داد و افزود: مدول ۷ و ۸  معارضات ملکی دارد که در حال رفع آن هستیم و امیدواریم به‌زودی وارد مرحله اجرایی آن شویم.

میریک امامی طول مسیر تونل را حدود ۵۰۰ متر اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۶۰ متر از طول مسیر بتن‌ریزی و جدول‌گذاری شده و خاک‌برداری ادامه مسیر در حال انجام است.

وی مراحل انجام‌شده در این پروژه را تشریح و بیان کرد: شمع گذاری و دیوارگذاری قبل بلوار جمهوری در حال انجام بوده و در داخل میدان امام حسین (ع) نیز شمع گذاری و حفاری آن در حال تکمیل است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: مدول ۶ حفاری انجام‌شده و آرماتوربندی اجزای عرشه نیز در حال اجرا بوده و پروژه مرحله مرحله در حال تکمیل است.

میریک امامی مشکلات تأسیسات زیرزمینی را یکی از چالش‌های پیش روی پروژه دانست و خاطرنشان کرد: تأسیسات زیرزمینی مانند  فاضلاب، آب، گاز و مخابرات باید تغییر مسیر داده و شبکه فاضلاب که معضل بزرگی بود حل‌شده است.

وی در پایان اعتبار پروژه را ۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: مشکلات تملکی این پروژه به‌سرعت در حال حل بوده و خوشبختانه شهروندان این منطقه همکاری خوبی را با شهرداری داشته که قابل‌تقدیر است.

نوشته های مشابه
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم
برگزاری جشنواره گردشگری تفریحی دختران خورشید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.