استفاده از پساب نقطه عطف توسعه فضای سبز در شهر قم

شهر بیست/ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را یکی از سازمان‌های موفق شهرداری دانست و گفت: استفاده از پساب به‌جای آب شرب و آب چاه نقطه عطف عملکرد سازمان پارک‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از پساب نقطه عطف توسعه فضای سبز در شهر قم
شناسه : 25007 | انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن مالکی‌‎نژاد با اشاره به عملکرد سازمان پارک‌ها، اظهار داشت: عملکرد این سازمان از زمان شروع کار با تیم مدیریتی جدید همیشه رو به رشد بود‌ه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را یکی از سازمان‌های موفق شهرداری دانست و افزود: این سازمان ازنظر توسعه فضای سبز شهری، مشارکت و همکاری با مردم و خانواده‌ها، همکاری با مراکز آموزشی، مدارس و درختکاری مجتمع‌ها به‌صورت رایگان کارنامه قابل دفاعی از خود به‌جا گذاشته است.

مالکی‌نژاد، توسعه کمربند سبز شهری را نیز مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: تکمیل بوستان ولایت، درختکاری حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی، درختکاری منطقه کوهسار و جمکران و اتمام درختکاری اطراف بوستان جوان نیز ازجمله اتفاقات مثبت در حوزه فضای سبز حاشیه شهر قم بوده است.

وی استفاده از پساب را به‌جای آب شرب و آب چاه نقطه عطف عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خواند و تأکید کرد: من به‌عنوان یک شهروند از عملکرد سازمان کمال تشکر را داشته و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شهر قم در حوزه فضای سبز به یکی از شهرهای موفق و منحصربه‌فرد تبدیل شود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.