کشف گازوئیل قاچاق در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۳۰ هزار و ۳۰۰ ليتر گازوئيل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف گازوئیل قاچاق در قم
شناسه : 24746 | انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم با کنترل تردد خودروهای عبوری در محورسلفچگان- ساوه یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق با هماهنگی قضائی به یگان منتقل و راننده ابتدا محموله را به عنوان ترکیبات شیمیایی عنوان که از یک استان غربی به مقصد مشهد بارگیری کرده اما سرانجام اذعان داشت، محموله را در یکی از جاده‌های روستایی شهرستان اهواز از طریق چند دستگاه نیسان به مقصد ساوه بارگیری کرده است.

وی ادامه داد: سپس با دعوت از نمایندگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از سوخت نمونه‌برداری و پس از آزمایشات لازم نوع سوخت را گازوئیل اعلام کردند.

سردار میرفیضی گفت: تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم منتقل شد و کارشناسان پس از تخلیه، میزان آن را ۳۰ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند که در نهایت پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس استان اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
بدرقه باشکوه شهدای خدمت در قم
آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای خدمت در قم
راه‌اندازی پویش «تکریم خادم خستگی ناپذیر» در قم
تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت شهدای خدمت
آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت
برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای خدمت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.