پروژه محتشم گرفتار چهار ملک تملک نشده است/ تملکات خیابان دروازه ری در حال انجام است

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم با پروژه محتشم گرفتار چهار ملک تملک نشده است، گفت: بیشترین هزینه در اجرای پروژه‌ها صرف تملک می‌شود و در خیابان‌های نوبهار، دروازه ری، شهیدان برقعی و پیامبر اعظم(ص) در حال تملک هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه محتشم گرفتار چهار ملک تملک نشده است/ تملکات خیابان دروازه ری در حال انجام است
شناسه : 24409 | انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه یک، اظهار داشت: در سال جاری پروژه‌های مهمی در منطقه یک به بهره‌برداری می‌رسد؛ مسئله تملک یکی از دغدغه‌های جدی است و پروژه محتشم گرفتار چهار ملک تملک نشده است.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه تملکات بخش اعظمی از فعالیت‌ها در پروژه‌های عمرانی را به خود اختصاص داده است، ابراز کرد: بیشترین هزینه در اجرای پروژه‌ها صرف تملک می‌شود و در خیابان‌های نوبهار، دروازه ری و شهیدان برقعی و پیامبر اعظم(ص) در حال تملک هستیم.

ترکمن عنوان کرد: سال گذشته سالن ورزشی در این منطقه به اتمام رسید و امسال سه پروژه بزرگ به اتمام می‌رسد، فضاسازی اطراف چهل اختران نیز از جمله پروژه‌های در دست اقدام است که با وجود هزینه‌های سنگین به دلیل عدم همکاری سازمان‌ها و متولیان، شهرداری تنها مانده است.

وی با تأکید بر اینکه باوجود کمبود اعتبارات فعالیت‌ها در پارکینگ سازی، ایستگاه مترو و پروژه چهل اختران تداوم دارد، تصریح کرد: پارکینگ هتل استقلال دارای سه‌طبقه روبه‌روی پاساژ الزهراء رو به اتمام است.

شهردار منطقه یک قم خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان تعامل لازم را در واگذاری تملکات داشته باشند زیرا تعلل در این امر با توجه به تورم در بافت نوساز شهری، آن‌ها را در خرید زمین و ملک جایگزین در طولانی‌مدت دچار ضرر مالی می‌کند.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.