نواقص باغ موزه دفاع مقدس قم برطرف شود/ افتتاح باغ موزه در هفته دفاع مقدس

شهر بیست/ معاون هماهنگ کننده و امور استان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم پس از رفع نقص‌های موجود، در هفته دفاع مقدس شاهد بهره برداری از این مرکز خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نواقص باغ موزه دفاع مقدس قم برطرف شود/ افتتاح باغ موزه در هفته دفاع مقدس
شناسه : 23156 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سردار محمد قاسم ناظر در حاشیه بازدید از مجموعه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان با بیان اینکه موزه های دفاع مقدس تجسم بخشی از تاریخ حماسه این مرزوبوم است، افزود: مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم باید تا قبل از زمان افتتاح موزه در این مرکز استقرار پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده و امور استان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: علاوه بر استان قم، هشت استان دیگر در حال تکمیل و آماده سازی مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هستند.

سردار ناظر با تاکید بر لزوم ترویج رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل ملت بزرگ ایران است که با رشادت و شجاعت و ولایتمداری خود، در مقابل استکبار جهانی ایستادند و به الگویی برای ملت های آزاده تبدیل شدند.

وی گفت: ۹ استان در حال تکمیل و آماده سازی مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هستند که به لحاظ میزان پیشرفت فیزیکی تقریبا همسان هستند و ان شاءالله به طور همزمان، در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگ کننده و امور استان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با توجه به فازبندی ها و اقدامات و پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم شاهد پیشرفت های قابل توجهی نسبت به ماه های گذشته هستیم و ان شاءالله پس از رفع نقص های موجود، در هفته دفاع مقدس شاهد بهره برداری از این مرکز خواهیم بود.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.