شهرداری منطقه ۳ رتبه نخست رضایتمندی مردمی را کسب کرد
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به آمار و اطلاعات تماسهای مردمی و پیامهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در سال ۹۸ اظهار کرد: براساس سامانه بازخوردگیری که در سامانه ارتباطات مردمی شهرداری فعال شده پیامهای ثبتشده از مردم بازخوردگیری شده تا بتوان عملکرد واحدهای مختلف را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه براساس این ارزیابی در سال ۹۸ بین مناطق هشتگانه شهرداری قم شهرداری منطقه سه رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: شهرداری منطقه سه با کسب ۹۷.۲ درصد رضایتمندی، بیشترین رضایتمندی از سوی مردم از نظر پاسخگویی و پیگیری پیامهای ثبت شده را داشته است.
کلانترزاده ادامه داد: پس از این منطقه مناطق چهار، شش و هشت با «۹۲.۲۳»، «۹۱.۱۹» و «۹۰.۵۲» درصد بیشترین رضایتمندی مردمی را کسب کردهاند.
وی همچنین به میزان رضایتمندی مردم از سازمانهای خدمات شهری شهرداری اشاره کرد و افزود: طبق آمار به دست آمده سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری با کسب ۱۰۰ درصد رضایتمندی، بیشترین رضایتمندی را داشته و پس از آن سازمان زیباسازی، مدیریت پسماند و آرامستانها بودهاند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: در بین سازمانهای معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز به ترتیب سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانهها رتبههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادهاند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 6 January , 2025