شهرداری منطقه ۳ رتبه نخست رضایتمندی مردمی را کسب کرد

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه براساس ارزیابی سامانه ۱۳۷ در سال ۹۸ بین مناطق هشت‌گانه شهرداری قم، شهرداری منطقه سه رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: شهرداری منطقه سه با کسب ۹۷.۲ درصد رضایت‌مندی، بیشترین رضایت‌مندی از سوی مردم از نظر پاسخگویی و پیگیری پیام‌های ثبت شده را داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهرداری منطقه ۳ رتبه نخست رضایتمندی مردمی را کسب کرد
شناسه : 22417 | انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به آمار و اطلاعات تماس‌های مردمی و پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در سال ۹۸ اظهار کرد: براساس سامانه بازخوردگیری که در سامانه ارتباطات مردمی شهرداری فعال شده پیام‌های ثبت‌شده از مردم بازخوردگیری شده تا بتوان عملکرد واحدهای مختلف را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه براساس این ارزیابی در سال ۹۸ بین مناطق هشتگانه شهرداری قم شهرداری منطقه سه رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: شهرداری منطقه سه با کسب ۹۷.۲ درصد رضایت‌مندی، بیشترین رضایت‌مندی از سوی مردم از نظر پاسخگویی و پیگیری پیام‌های ثبت شده را داشته است.

کلانترزاده ادامه داد: پس از این منطقه مناطق چهار، شش و هشت با «۹۲.۲۳»، «۹۱.۱۹» و «۹۰.۵۲» درصد بیشترین رضایت‌مندی مردمی را کسب کرده‌اند.

وی همچنین به میزان رضایتمندی مردم از سازمان‌های خدمات شهری شهرداری اشاره کرد و افزود: طبق آمار به دست آمده سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری با کسب ۱۰۰ درصد رضایت‌مندی، بیشترین رضایت‌مندی را داشته و پس از آن سازمان زیباسازی، مدیریت پسماند و آرامستان‌ها بوده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: در بین سازمان‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز به ترتیب سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانه‌ها رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.