اعلام ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ جزئیات ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 22011 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین‌آبادی پیرامون برنامه‌های شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران گفت: شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران امسال به شیوه دیگری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، برنامه‌های ویژه شب‌های قدر را از طریق رسانه ملی به دلدادگان ائمه اطهار(علیهم السلام) تقدیم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در شب‌های قدر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۲۴ تا ۲:۳۰ دقیقه بامداد برگزار می‌شود، در سه شب این مراسم از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میر باقری و حجج الاسلام سید حسین مومنی و محمد میرزامحمدی بهره خواهیم برد، همچنین حاج محمدرضا غلام‌رضا زاده، حاج عباس حیدرزاده و حاج حسن شالبافان برای قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی حضور خواهند داشت. این برنامه‌ها به صورت زنده از شبکه چهارم سیما برای علاقه‌مندان تقدیم خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به برنامه‌های روزانه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس اشاره کرد و گفت: هر روز بعد از نماز صبح قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم را برگزار می کنیم که این برنامه نیز از شبکه چهارم سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

حسین‌آبادی همچنین در رابطه با مناجات خوانی هرشب ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران، گفت: در حال حاضر هر شب مناجات خوانی و «دعای افتتاح» به صورت مستقیم از شبکه چهارم سیما از ساعت ۱:۱۵ تا ۲ بامداد پخش می‌شود.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.