هر ماه یک پروژه شاخص در شهر قم افتتاح می‌شود

شهر بیست/ شهردار قم گفت: در سال جاری هر ماه شاهد افتتاح پروژه‌های شاخص شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی، خدمات شهری و فضای سبز خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هر ماه یک پروژه شاخص در شهر قم افتتاح می‌شود
شناسه : 21895 | انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای معاونین شهرداری قم، با تأکید بر توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و لزوم تدوین برنامه‌های شهرداری در سال جاری، اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ ، سال جهش در افتتاح پروژه‌های شاخص شهر قم خواهد بود.

شهردار قم با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های جدید است، ابراز کرد: در سال‌های گذشته تلاش شده که با در نظر گرفتن اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، طرح‌ها در شهرداری با برنامه‌ریزی و پیوست‌های مختلف هرچه سریع‌تر اجرایی شود تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

سقائیان نژاد از افتتاح پروژه‌های مهم شهری در هرماه به‌صورت مستمر خبر داد و افزود: هرماه شاهد افتتاح پروژه‌های شاخص شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی، خدمات شهری و فضای سبز خواهیم بود.

وی بر تعیین جدول برنامه‌های افتتاح پروژه‌های شهری از خردادماه ۹۹ تأکید کرد و گفت: باید پروژه‌ها با اطلاع‌رسانی به شهروندان افتتاح‌شده و جدول برنامه‌ها به‌صورت کامل در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.