جدیدترین آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در قم/ کاهش محدودیت‌ها باید پلکانی باشد

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری ۷۷ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا خبر داد و تأکید کرد: در خانه ماندن را باید همچنان جدی گرفت و نباید احساس شود که ویروس کرونا از بین رفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدیدترین آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در قم/ کاهش محدودیت‌ها باید پلکانی باشد
شناسه : 20827 | انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز بیست و سوم فروردین ماه، ۷۷ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند اظهار کرد: ۲۲ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در شبانه روز گذشته، ۲۵ نفر از بیماران بستری در بخش ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند گفت: از همشهریان عزیز تقاضامندیم که طرح فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار داده و نهایت دقت نظر را در خصوص توجه و اهتمام به رعایت مسائل بهداشتی داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: مشاغلی کم خطری که مجوز بازگشایی آنها صادر شده است، حتما باید در بخش سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

قدیر افزود: در منزل ماندن را باید همچنان جدی گرفت و نباید احساس شود که ویروس کرونا از بین رفته است، چرا که بی توجهی در این خصوص زحمات کادر درمانی در بیمارستان ها و کادر بهداشت در امر غربالگری را از بین می برد.

وی تصریح کرد: کم کردن محدودیت ها باید پلکانی و با شیب بسیار کم شروع شود تا تماس ها افزایش پیدا نکند، لذا باید در آمادگی‌ به سر برده و فعلا نمی توانیم، بیمارستان ها را از پروتکل پذیرش بیمار کرونا خارج کنیم.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.