به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر بیست به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ابراهیم خسروی در بازدید اعضای شورای شهر قم از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار داشت: پیگیری و رفع دغدغههای مردمی از مهمترین اهداف این سامانه در سازوکارهای خدماترسانی شهرداری به شهروندان شهر مقدس قم است. وی با اشاره به برخی از […]
استقرار اپراتورهای مسلط به زبانهای انگلیسی و اردو در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر بیست به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ابراهیم خسروی در بازدید اعضای شورای شهر قم از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار داشت: پیگیری و رفع دغدغههای مردمی از مهمترین اهداف این سامانه در سازوکارهای خدماترسانی شهرداری به شهروندان شهر مقدس قم است.
وی با اشاره به برخی از کارکردهای سامانه ۱۳۷ شهرداری افزود: سامانه ۱۳۷ صرفاً برای ارتباط دوطرفه بین مردم و شهرداری برای اطلاعرسانی نسبت به نارساییهای شهری نیست، بلکه به عنوان پلی برای پیشنهادات و ارتباطات دوسویه بین شهروندان و تبادلنظر آنها با شهرداری در نظر گرفتهشده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: روزانه بین ۱۸۰۰ تا دو هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار میشود که ازاینبین ۶۰۰ تا ۷۰۰ پیام قابلیت اجرایی و در حوزه اختیارات شهرداری است.
خسروی چند برابر شدن تماسهای ورودی شهروندان در مناسبتهای ملی و مذهبی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در مناسبتهای ملی و مذهبی مانند اربعین حسینی(ع) تماسهای صورت گرفته از ۴ هزار مورد تجاوز میکند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان و زائران شهر مقدس قم سؤالات و ابهامات خود را درزمینهٔهای اسکان، ترافیک، مراکز درمانی و بهداشتی، اماکن اقامتی و تفریحی و اموری از این قبیل را با سامانه ۱۳۷ در میان میگذارند.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان مجهز بودن این سامانه به اپراتورهای مسلط به زبانهای خارجی تأکید کرد: در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اپراتورهای مسلط به زبانهای انگلیسی و اردو مستقر بوده و به سؤالات زائران و توریستهای خارجی پاسخ میدهند.
خسروی ادامه داد: ارتباط مستمر بین سامانه ۱۳۷ و حوزههای ستادی و رفع مشکلات گذشته ازجمله توفیقات شهرداری در سه سال اخیر بوده است، ۲۰ اپراتور در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در سه شیفت کاری بهصورت شبانهروزی به سؤالات و تماسهای شهروندان و زائران شهر مقدس قم پاسخ میدهند.
وی با اشاره به تدابیر جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برای پاسخگویی بهتر به شهروندان بیان کرد: با راهاندازی نرمافزار جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ورودی تماسهای مردمی کمتر شده و شهروندان در زمان کمتری پاسخ سؤالات شهروندان داده میشود.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه تمام اپراتورهای سامانه ۱۳۷ بهصورت زنده به مشکلات شهری شهروندان رسیدگی میکنند، ابراز کرد: طبقهبندی بین پیامهای فوری و خطرساز با پیامهای عادی انجامشده و هشدار پیامهای فوری و خطرساز درآنواحد به مسئولان شهرداری ارسال میشود.
خسروی تأکید کرد: بخش مدیریت پسماند شهرداری قم یکی از مهمترین قسمتهایی بوده که شهروندان نسبت به آن تماسهای مکرری با سامانه ۱۳۷ برقرار میکنند، پیگیری تماسهای صورت گرفتهشده و بررسی نتیجه اقدامات انجامشده از دیگر فعالیتهای مهمی بوده که در این سامانه بررسی و دنبال میشود.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به مهمترین مطالبهها و مشکلات شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد: بالغبر ۷۰ درصد تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری در حوزه خدمات شهری و فضای سبز است.
انتهای پیام/ن
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Wednesday, 4 December , 2024