فاز نخست بوستان کوثر قم اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر قم، پارک کوهستانی هزار هکتاری است که فاز نخست آن در اردیبهشت سال ۹۹ افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز نخست بوستان کوثر قم اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود
شناسه : 19823 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، پیام جوادیان با بیان اینکه بودجه فضای سبز شهر قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بود که در سال ۹۸ به ۲۰۵ میلیارد تومان رسید، گفت: با برنامه‌های توسعه‌ای که مورد تأکید داریم و با توجه به تأکید شهردار قم و اعضای شورای شهر هرسال، توسعه قابل‌توجهی خواهیم داشت و به سرانه استاندارد می‌رسیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم یادآور شد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر قم پارک کوهستانی هزار هکتاری است که از بوستان کوثر آغاز و تا میدان کوهسار واقع در جنوب شرقی خیابان ظهور جمکران ادامه دارد.

جوادیان ادامه داد: بخشی از این پروژه در بخش شمال و جنوب کوه دو برادران را شامل می‌شود و بوستانی بسیار زیبا و کوهستانی و منحصربه‌فرد است، این پروژه از سال ۹۶ آغاز و هرسال بودجه خوبی تدارک دیدیم و در سال ۹۸ شهرداری قم ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است که در اردیبهشت سال ۹۹ فاز نخست بوستان کوثر افتتاح می‌شود.

وی افزود: موضوع فضای سبز شهری بسیار مهم است و ایجاد خیابان‌های سبز که در طول سالیان درخت رشد می‌کند و سبب زیبایی شهر می‌شود مورد تأکید است و از سال ۹۵ این موضوع را در برنامه خود قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ یک بوستان ویژه بانوان در سطح شهر قم داشتیم که بوستان بانوان نرگس است، امروز در ۵ منطقه شهر قم بوستان ویژه بانوان داریم که در منطقه ۳ بوستان ارغوان، بوستان اردیبهشت در خیابان کارگر  و بوستان بانوان پروانه از جمله آن است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.