نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ معاون فناوری پارک علم و فناوری استان قم گفت: اولین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در قم برگزار می‌شود
شناسه : 18401 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پارک علم و فناوری استان قم، حمیدرضا شوشتری‌پور با بیان اینکه نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری روز ۲۹ بهمن ماه همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در قم برگزار می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ نوآوری، فناوری و کارآفرینی در میان جوانان از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است، گفت: هیئت انتخاب جشنواره از میان آثار رسیده ۲۱ اثر را برای مرحله داوری انتخاب کرد و برگزیدگان در ۵ بخش رپرتاژ آگهی، کلیپ‎، انیمیشن، موشن گرافیک، بخش‌های جنبی آماتور و حرفه‌ای و بخش موبایلی و بخش ویژه شامل شهدای فناوری و وقف تجلیل خواهند شد.

دبیر نخستین فیلم کوتاه نوآوری و فناوری استان قم افزود: این جشنواره به عنوان تجربه نخست در نوع خود و در سطح استانی برگزار می‌شود، اما استقبال غیر منتظره‌ای انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه زبان رسانه و هنر می‌تواند در شکوفایی اقتصادی و توسعه فرهنگ فناوری و کارآفرینی نقش مهمی ایفا کند گفت: تقویت فیلم سازی در حوزه فن آوری، حمایت مادی و معنوی از هنرمندان عرصه فناوری، ارتقای آموزش، تحلیل، تبیین و روش‌های ساخت انواع فیلم‌های مستند و غیر مستند برای معرفی و شناسایی نخبگان و صاحبان ایده‌های جدید، کمک به فرایند تجاری سازی ایده و محصولات دانش بنیان، از جمله اهداف این جشنواره است..

شوشتری با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره گفت: دو کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع «آشنایی با حقوق قراردادها و قوانین مرتبط با هنرمندان» روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه و «ساخت مستندهای کوتاه» روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان قم از اکران عمومی فیلم‌های منتخب در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره با حضور مدیران ارشد ملی و استانی روز ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار مرکزی شهر قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.