نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ معاون فناوری پارک علم و فناوری استان قم گفت: اولین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در قم برگزار می‌شود
شناسه : 18401 | انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پارک علم و فناوری استان قم، حمیدرضا شوشتری‌پور با بیان اینکه نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری روز ۲۹ بهمن ماه همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در قم برگزار می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ نوآوری، فناوری و کارآفرینی در میان جوانان از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است، گفت: هیئت انتخاب جشنواره از میان آثار رسیده ۲۱ اثر را برای مرحله داوری انتخاب کرد و برگزیدگان در ۵ بخش رپرتاژ آگهی، کلیپ‎، انیمیشن، موشن گرافیک، بخش‌های جنبی آماتور و حرفه‌ای و بخش موبایلی و بخش ویژه شامل شهدای فناوری و وقف تجلیل خواهند شد.

دبیر نخستین فیلم کوتاه نوآوری و فناوری استان قم افزود: این جشنواره به عنوان تجربه نخست در نوع خود و در سطح استانی برگزار می‌شود، اما استقبال غیر منتظره‌ای انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه زبان رسانه و هنر می‌تواند در شکوفایی اقتصادی و توسعه فرهنگ فناوری و کارآفرینی نقش مهمی ایفا کند گفت: تقویت فیلم سازی در حوزه فن آوری، حمایت مادی و معنوی از هنرمندان عرصه فناوری، ارتقای آموزش، تحلیل، تبیین و روش‌های ساخت انواع فیلم‌های مستند و غیر مستند برای معرفی و شناسایی نخبگان و صاحبان ایده‌های جدید، کمک به فرایند تجاری سازی ایده و محصولات دانش بنیان، از جمله اهداف این جشنواره است..

شوشتری با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره گفت: دو کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع «آشنایی با حقوق قراردادها و قوانین مرتبط با هنرمندان» روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه و «ساخت مستندهای کوتاه» روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان قم از اکران عمومی فیلم‌های منتخب در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره با حضور مدیران ارشد ملی و استانی روز ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار مرکزی شهر قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.