تماس بی‌پاسخ مدیرعامل آبفای قم روی گوشی آقای شهردار

شهر بیست/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم در واکنش به انتقادات شهردار و عضو شورای شهر قم، گفت: یک ماهه دفتر من هر روز تماس می‌گیرد که تلفنی با آقای شهردار صحبت کنم اما تلفن ما را جواب ندادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تماس بی‌پاسخ مدیرعامل آبفای قم روی گوشی آقای شهردار
شناسه : 16525 | انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نهم دی‌ماه بود که سید مرتضی سقاییان نژاد در یک‌صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم از تعاملات یک‌طرفه شهرداری با شرکت آب، برق و گاز انتقاد کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر در پروژه‌ پردیسان از ۱۵ میلیارد تومان حق خود گذشت تا مردم در رفاه باشند اما هیچ پاسخ مناسبی از طرف این ارگان‌ها دریافت نکرده و شهرداری نمی‌خواهد رفتاری متقابلانه داشته باشد و باید مسائل با تعامل و هم‌افزایی حل شود.

وی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این بلوار در محدوده شهری بوده و تمام ارگان‌های خدمات رسان موظف به ارائه خدمات در این منطقه بوده و باید نسبت به وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شهری اسلامی شهر قم نیز در این جلسه، با تأکید بر تعامل برابر بین ارگان‌ها اظهار داشت: تا امروز تعامل بین شرکت‌های آب و برق با شهرداری و شورای شهر  یک‌طرفه بوده و در صورت ادامه این روند شورا و شهرداری در رویکرد خود تجدیدنظر خواهند کرد.

اما امروز علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت «۱۱ دی سالروز تصویب قانون تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب» برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر بیست» که نظر این مقام مسئول را در رابطه با اظهارات مدیران شهری قم جویا شد، گفت: به هر اندازه فضای انتقاد و این مسائل شکل بگیرد، خدمت رسانی به مردم تحت الشعاع قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: بنده چند ماهه پیگیر هستم تا جلسه ای با آقای شهردار داشته باشیم و کاش ایشان با ما مطرح می کرد تا مستندات را بررسی و مشکلات را رفع می کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم بر لزوم تعامل متقابل این نهاد و شهرداری قم تأکید کرد و افزود: ما و شهرداری بدون تعامل و همکاری با یکدیگر نمی‌توانیم موفقیت لازم را داشته باشیم.

صادق پور افزود: قرار بود که در بلوار پیامبر اعظم، کانال خدماتی برای آب و برق و گاز ایجاد کنند، حالا به چه علتی اجرا نشده اطلاع ندارم.

وی تصریح کرد: زیرساختی برای آب و فاضلاب در این بلوار طراحی نشده اما می‌توانیم این کار را با هماهنگی شهرداری انجام دهیم و طراحی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم با تأکید بر اینکه مطلقاً تعامل این شرکت با شهرداری و شورای شهر یک طرفه نبوده است، گفت: ما با شورای شهر همکاری لازم را داریم و تمام طرح هایی که اجرا می کنیم به شورا ابلاغ کردیم و شورا نیز از ما حمایت کرده اما حالا نمی‌دانم چرا عضو محترم شورای شهر چنین چیزی گفتند.

صادق پور افزود: مگر مشکل پساب فاضلاب پردیسان که حل شد، غیر از مشکل شهروندان بود؟ مگر شهرداری غیر از رفاه مردم شهر پردیسان را می خواست؟ چه نهادی این مشکل را حل کرد؟

وی تصریح کرد: رفع مشکل پساب فاضلاب پردیسان در راستای اهداف شهرداری بود و اگر این مشکل حل نمی شد، شهروندان با مشکل مواجه بودند؛ وقتی ما این مشکل را رفع می کنیم، کمک به شهرداری کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم افزود: وقتی فاضلاب ساختمانی که با مجوز شهرداری احداث شده، دفع نشود و مشکل داشته باشند، وظیفه چه کسی هست، حل کند؟ وقتی روی شبکه فاضلاب کار می کنیم تا فاضلاب به جای رهاشدن در کوچه و خیابان به سمت تصفیه خانه هدایت شود، این در راستای تعامل با شهرداری هست.

صادق پور افزود: امروز شهرداری از آب پساب تصفیه خانه احداث شده برای آبیاری فضای سبز استفاده می کند، وقتی آب فضای سبز شهرداری را ما تأمین می کنیم، این چه عدم تعاملی بوده است؟

وی تصریح کرد: یک ماهه دفتر من هر روز تماس می گیرد که تلفنی با آقای شهردار صحبت کنم اما تلفن ما را جواب ندادند. ما هم گفتیم حتما کار ایشان زیاد هست و فرصت ندارند و سوء تعبیر هم نکردیم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.