پاسخگویی به ۵۶۵ تماس مردمی در هفتمین طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»

با اجرایی شدن هفتمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر به ۵۶۵ تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ پاسخ دادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی به ۵۶۵ تماس مردمی در هفتمین طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»
شناسه : 78697 | انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، با اجرایی شدن برنامه هفتم طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، ۲۲ نفر از مدیران شهری شهرداری و ۲ نفر از اعضای شورای شهر برای پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های شهروندان در مرکز ۱۳۷ حضور یافتند.

مدیران ارشد شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر به ۵۶۵ تماس مردمی در رابطه با حوزه‌های مختلف در سامانه مردمی ۱۳۷ پاسخ دادند.

گفتنی است ۷ دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو با بازخورد مناسبی در بین شهروندان روبرو شده است.

نوشته های مشابه
بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری قم برای نیمه شعبان
شهرداری قم محور فعالیت‌ها در نیمه شعبان است
یکی از مسیرهای دسترسی تقاطع آیت‌الله حکیم به سمت بلوار فردوسی به‌زودی افتتاح می‌شود
آماده‌باش کامل ۵۰۰ آتش‌نشان قمی در نیمه شعبان
آماده‌سازی ورودی‌های منطقه ۳ قم همزمان با نیمه شعبان
خدمات‌رسانی ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی و ۱۰۰ ون در نیمه شعبان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.