خانه مطبوعات قم مجری برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان است

شهر بیست/ رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم گفت: دومین جشنواره مطبوعات استان قم با محوریت اجرایی خانه مطبوعات برگزار می‌شود در حالی که در دوره قبل این جشنواره، فقط نقش سیاست‌گذاری داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانه مطبوعات قم مجری برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان است
شناسه : 9314 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرتضی داستانی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع «دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری استان قم» که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می شود که تلاش وی قابل قدردانی است.

وی، برگزاری جشنواره مطبوعات را در رشد و بالندگی آثار رسانه‌ای تأثیرگذار دانست و نسبت به برگزاری هرساله آن و تجلیل از آثار باکیفیت ابراز امیدواری کرد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم افزود: دومین جشنواره مطبوعات استان قم با محوریت اجرایی خانه مطبوعات برگزار می شود در حالی که در دوره قبل این جشنواره، فقط نقش سیاست‌گذاری داشت.

داستانی تصریح کرد: اگر ارشاد تمایلی به برگزاری جشنواره نداشت، خانه مطبوعات این جشنواره را به صورت داخلی و با حضور خود اعضای خانه مطبوعات برگزار می‌کرد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان دومین جشنواره مطبوعات قم، گفت: امسال بخش فیلم خبری نیز به جشنواره مطبوعات اضافه شده است و خبر، تیتر و گزارش سه بخش اصلی این جشنواره هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه گزارش تصویری از دیدگاه حرفه‌ای، بخشی از گزارش است بخش گزارش به دو بخش خبری و تصویری تقسیم‌بندی شده است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم تصریح کرد: «رونق تولید» و «بیانیه گام دوم انقلاب» دو بخش ویژه دومین جشنواره مطبوعات هستند.

داستانی با بیان اینکه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی سامانه جامع رسانه‌های کشور عهده‌دار داوری آثار دومین جشنواره مطبوعات استان قم است، گفت: آثار بعد از بارگزاری روی سامانه به تدریج در اختیار داوران قرار می‌گیرد و تلاش شود تا بارگزاری اخبار به روزهای آخر موکول نشود.

وی با بیان اینکه هر فرد می‌تواند در سه بخش از جشنواره مطبوعات شرکت کند، افزود: برای اینکه فقط بخش‌های حرفه‌ای مورد توجه قرار نگیرد افراد فقط می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای شرکت کنند و باید بخش سوم خود را به بخش ویژه اختصاص دهند.

رئیس خانه مطبوعات استان قم خاطرنشان کرد: اگر بعد از معرفی رتبه‌های برتر نیز متوجه شویم که اثری متعلق به فرد دارنده رتبه نبوده است، این موضوع را به طور عمومی مطرح کرده و رتبه وی باطل اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.