انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بر لزوم نقش‌آفرینی نهادهای استانی، فرهنگی و حوزوی در برگزاری برنامه‌های «روز قم» تأکید کرد و گفت: بسیاری از این نهادها از مسئولیت خود در قبال برنامه‌های روز قم شانه خالی می‌کنند و اهمیتی برای این موضوع قائل نیستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
شناسه : 88324 | انتشار : 02 مهر 1403 - 20:56   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عصر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع تشریح برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت «روز قم» برگزار شد، بر لزوم مطالبه‌گری رسانه‌ها از نهادهای دولتی، فرهنگی و حوزوی برای پررنگ کردن روز قم تأکید کرد و گفت: شهرداری پای کار روز قم ایستاده اما بسیاری از نهادها از مسئولیت خود در قبال برنامه‌های روز قم شانه خالی می‌کنند و اهمیتی برای این موضوع قائل نیستند.

وی همچنین اضافه کرد: جلوه‌های روز قم را می‌توان در ساحت‌های «دینی و مذهبی»، «فرهنگی»، «تاریخی و میراثی»، «علمی و پژوهشی»، «ادبی و هنری»، «صنعتی و سرمایه‌گذاری» مورد توجه قرار داد و رسانه‌های استان به آن بیشتر بپردازند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه از آغاز نصب ۱۳۰۰ متر مربع تبلیغات شهری به مناسبت روز قم خبر داد و گفت: همچنین محتوای تلویزیون‌های شهری نیز به موضوع روز قم اختصاص خواهد داشت.

کلانترزاده همچنین از گام پنجم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴۶ پروژه با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، محیط زیست، خدمات شهری، فرهنگی ورزشی و فناوری و شهر هوشمند است.

وی در ادامه به برپایی میز خدمت در حرم، مصلا و مساجد مختلف شهر اشاره کرد و گفت: نهمین دوره ارتباطی طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» از روز چهارشنبه با حضور شهردار قم در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ کلید خواهد خورد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: برگزاری جشن مردمی «ملیکه ایران» در میدان آستانه، تور روایت پیشرفت برای گروه‌های سنی و شغلی، برپایی نمایشگاه جهاد تحول و برگزاری جشنواره فرهنگ ملل از دیگر برنامه‌های روز قم خواهد بود.

نوشته های مشابه
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.