عضویت یک چهارم کارکنان شهرداری قم در جامعه ایثارگری

مشاور شهردار قم در امور خانواده، شهدا و ایثارگران گفت: یک‌چهارم کارکنان شهرداری در جامعه ایثارگری عضویت دارند و در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عضویت یک چهارم کارکنان شهرداری قم در جامعه ایثارگری
شناسه : 87847 | انتشار : 02 شهریور 1403 - 17:03   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، طوبی حجازی در نشست هم‌اندیشی به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز قشر بسیج ادارات که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: تا قبل از سال گذشته تعداد شهدای شناسایی‌شده در شهرداری ۴ شهید بود که با شناسایی ۲ شهید که یکی مسئول دفتر شهردار وقت و دیگری پاکبان بود، تعداد شهدای شهرداری به ۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه یک چهارم کارکنان شهرداری در جامعه ایثارگری عضویت دارند، افزود: ۷۹۸ نفر از خانواده ایثارگران در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: برنامه‌های لازم برای دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از خانواده ایثارگران و آزادگان به ویژه خانواده شهرداری در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

حجازی خاطرنشان کرد: نصب تصاویر شش شهید شهرداری در ورودی شهرداری‌های مناطق از اقداماتی است که در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی از پیگیری چاپ کتاب شهدا خبر داد و گفت: تاکنون دو کتاب در خصوص شهدای شهرداری چاپ شده است و سومین کتاب در مرحله چاپ قرار دارد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.