آغاز طرح ساماندهی چهارراه بازار قم

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهرحضرت معصومه(س) از آغاز طرح ساماندهی چهارراه بازار به لحاظ سیما و منظر شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز طرح ساماندهی چهارراه بازار قم
شناسه : 87826 | انتشار : 30 مرداد 1403 - 20:20   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با بیان اینکه مسائل اطراف حرم مطهر چند وجهی است، اظهار کرد: در پروژه‌های هسته مرکزی شهر به دلیل اینکه مسئله مالکیت و ذی‌نفعان ابعاد گسترده‌ای پیدا می‌کند، پیچیدگی‌های عمیقی وجود دارد.

وی افزود: گاهی در بعضی پروژه‌ها منابع مالی تأمین شده و کار اصلی انجام می‌شود، اما رسیدن به هدف مورد انتظار نیازمند همکاری دیگر ارگان‌هاست که ایجاد این همگرایی موضوعی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهرحضرت معصومه (س) ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته موضوع بهسازی محیط شهری به خوبی پیش رفته و پس از بهسازی بلوار بهار در دوره گذشته اقدامات بی‌سابقه‌ای اتفاق افتاد.

خاکی گفت: مدیریت شهری به خوبی درک می‌کند که نیازهای کیفی زائر مهم است و در این بین جایگاه کارشناسان بسیار مورد توجه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی چهارراه بازار آغاز شده است، افزود: این طرح تهیه و برای اجرا به سازمان سیما منظر و منطقه ابلاغ شده و بخشی از آن به کمک میراث فرهنگی در حال انجام است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.