هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی تملک در پروژه تقاطع شهید کبیری

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان این منطقه در سال جاری گفت: تملک پروژه مهم تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کبیری از جمله پروژه‌های کلان این منطقه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی تملک در پروژه تقاطع شهید کبیری
شناسه : 87775 | انتشار : 30 مرداد 1403 - 17:40   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی از رشد ۴۷ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای شهروندان منطقه پنج، بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال جاری پیش بینی شده است.

وی با اشاره به درآمدهای منطقه در سال ۱۴۰۳ افزود: ۷۲۵ میلیارد تومان کل درآمد منطقه پنج است که از این مقدار ۳۷۵ میلیارد آن نقدی و ۳۵۰ میلیارد تومان آن غیر نقدی است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با اشاره به بودجه عمرانی در سال جاری تصریح کرد: ۳۹۰ میلیارد از بودجه سال جاری به بخش عمرانی اختصاص دارد که در همین راستا ۱۱۳ پروژه عمرانی با محوریت محلات تعریف شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: زیر سازی و آسفالت سطح منطقه، غرامت زمین‌های تصرف شده، هدایت و دفع آب‌های سطحی، تملک خیابان‌های شهید حاج رضایی و شیخ حسن مثله از جمله پروژه‌های شاخص منطقه در سال جاری است.

وی با تاکید بر طرح زیرگذر بلوار شهید کبیری و هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی تملک در این پروژه گفت: تملک بلوار شهید کبیری و احداث زیرگذر ازجمله پروژه‌های کلان ترافیکی است که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با توجه به عملکرد منطقه پنج طی سال گذشته، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در حوزه میدان، پروژه‌های ضروری چون تحقق و کنترل پروژه به استاندارد رسیده است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.