تخفیف ۴۰ درصدی شهرداری قم به پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از ارائه تخفیف‌های بالاتر از سقف تخفیف‌های تعیین‌شده ۳۰ درصد شهرداری به پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۱۰ درصد بالاتر از نرخ مشخص‌شده این تخفیف‌ها اعمال شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تخفیف ۴۰ درصدی شهرداری قم به پروژه‌های نهضت ملی مسکن
شناسه : 87730 | انتشار : 28 مرداد 1403 - 19:38   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا اظهار کرد: در بخش قانون بودجه همه‌ساله ظرفیت‌هایی که در مباحث اوراق مشارکت و تسهیل دیون و اعتبارات شهرهای زیارتی لحاظ شده است.

وی افزود: امسال شهرداری قم از مدیران درآمدی کلان‌شهرها دعوت کرد تا بتوان این موارد را مورد توجه قرار دهند و از طریق سازوکارها بتوان منابع را جذب کرد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ادامه داد: در این قانون یک بخشی مربوط به اوراق مشارکت و بخشی مربوط به مطالبات در حوزه‌های مختلف است.

وحیدنیا گفت: هرچند این قانون نسبت به قانون‌های بودجه سال‌های گذشته ظرفیت‌های درآمدی کمتری دارد، اما با استفاده از تجربه‌های موجود در شهرداری‌های کلان‌شهرها و ظرفیت‌های ایجاد شده با استقرار دولت جدید بتوان این منابع را به‌صورت حداکثری جذب کرد.

وی تصریح کرد: در بخش مسکن ملی تلاش شد تا با توجه به عزم دولت در ساخت مسکن و قانون جهش مسکن همراهی لازم با مجموعه راه و شهرسازی انجام گیرد و تخفیف‌هایی اعمال و به تصویب شورای اسلامی رسید، این تخفیف‌ها حتی بیشتر از تخفیف‌های قانونی لحاظ شده به مبلغ ۳۰ درصد بود که ۱۰ درصد دیگر به آن اضافه شد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: مجموعه راه و شهرسازی در این خصوص اقدامات لازم را انجام داد و تعاملات ادامه دارد. مراحل صدور پروانه‌ها نیز توسط شهرداری انجام شده و انتظار می‌رود راه و شهرسازی نیز این بدهی‌ها را زودتر پرداخت کند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.