بتن‌ریزی سقف پنجم پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره)

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره) هفت سقف خواهد داشت، گفت: بتن‌ریزی سقف پنجم این پروژه به پایان رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بتن‌ریزی سقف پنجم پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی(ره)
شناسه : 87718 | انتشار : 28 مرداد 1403 - 19:10   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در خصوص وضعیت پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) واقع در مجاورت ساختمان بیمه، اظهار کرد: این پارکینگ شش طبقه و یک طبقه سقف بام است که روی هم ۷ طبقه با ۳۵۰ دستگاه ظرفیت و ۱۷۵۰ متر مربع زیربناست.

وی با اشاره به مبلغ ۵۶ میلیارد تومانی قرارداد اولیه این پروژه افزود: به دلیل محدودیت‌های اجرایی و شرایط ترافیکی معابر اطراف تنها در روزهای خاصی می‌توان بتن‌ریزی را روی پروژه انجام داد. این پارکینگ عمومی است و در حال حاضر پنجمین سقف آن به پایان رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: با توجه به شکستگی‌ها و عمق پلان همسطح محدوده، روند اجرا طوری چیده شده که می‌توان از دو جبهه کار را پیش برد.

حلوایی زاده گفت: رایزنی‌های متعددی با مجموعه استانداری قم داشتیم تا بتوانیم با همراهی اداره‌کل تأمین اجتماعی، اقدامات عمرانی را در دو جبهه پیش ببریم و با این کار شاهد اتمام اسکلت این پروژه تا پایان سال باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در خصوص سایر پروژه‌های در دست اقدام در منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خیابان حاج خداکرم سال گذشته روسازی یک سازه بتنی انجام شد. همچنین عملیات دکوپاژ بلوار شهید رجایی در انتهای گمرک و در کمربندی امام علی(ع) و موازی بلوار خداکرم تمام شد و در مرحله روسازی است.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه آسفالت معابر منطقه سه و شش در میان هشت منطقه شهری قم رتبه دو و سه را به خصوص اختصاص داده‌اند، گفت: طرح تقاطع اتصال بلوار شهید رجایی به کمربندی امام علی (ع) در منطقه سه شهرداری قم در دستور کار مطالعات و طراحی است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.