سامانه جامع بار در قم راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: سامانه جامع بار در قم راه‌اندازی شده و از این طریق با همراهی پلیس راهور وضعیت تردد خودروهای سنگین در معابر شهری کنترل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سامانه جامع بار در قم راه‌اندازی شد
شناسه : 87574 | انتشار : 24 مرداد 1403 - 17:53   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی از راه‌اندازی سامانه جامع بار خبر داد و اظهار کرد: با هم اندیشی پلیس راهور و در راستای هماهنگی و ساماندهی خودروهای باری نیمه سنگین و سنگین در سطح معابر و تعیین محدوده تردد آنها، سامانه جامع بار در سال گذشته راه اندازی شد.

وی افزود: واحد گشت و بازرسی واحد بار با حضور پلیس راهور در معابر شهری به منظور کنترل و نظارت بر تردد خودروهای باری سنگین و نیمه سنگین و شناسایی خودورهای فاقد مجوز راه اندازی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: آگاه سازی رانندگان و مالکین خودروهای مذکور برای اخذ مجوز گشت و بازرسی واحد بار و انجام این فرایند با همکاری پلیس راهور از دیگر اقدامات است.

طالبی با اشاره به حوزه مدیریت حمل و نقل تصریح کرد: ۴۸۵۰ دستگاه تاکسی از سال ۹۵ تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و در سال گذشته ۶۸۰ پروانه اشتغال صادر و بیش از ۳۷۰۰ فقره تمدید شده است.

وی از صدور ۷۲۹ پروانه فعالیت در سال گذشته خبر داد و گفت: بالغ بر ۳۵۰۰ پروانه فعالیت در سال گذشته تمدید شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ به منظور پیشبرد اهداف سازمان، بهره برداری از خودروهای برقی طی قرارداد با شرکت عمران معصومیه منعقد شده و در حال حاضر خودروهای فوق در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر در حال فعالیت است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.