فرایند تملکات در شهرداری قم مکانیزه می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: مکانیزه‌سازی کامل فرایند تملک در شهرداری قم و ارجاع این موضوع به مناطق از جمله برنامه‌های پیش‌رو است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرایند تملکات در شهرداری قم مکانیزه می‌شود
شناسه : 87388 | انتشار : 20 مرداد 1403 - 18:28   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد توکلی‌مقدم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به اهمیت ساماندهی اطلاعات حوزه املاک، اظهار کرد: در دوره ۶ ساله کنونی اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی افزود: یکی از اتفاقات زمان بر در مسائل حوزه املاک، تملک پروژه‌های عمرانی است که با تمرکز این اقدامات در مناطق شهرداری قم، اداره کل املاک قم می‌تواند نسبت به امور اساسی مانند ساماندهی بانک اطلاعات املاک اقدام کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ما در حوزه املاک باید سیاست‌گذار و ناظر باشیم تا مناطق بتوانند تملکات را به خوبی پیش ببرند.

توکلی‌مقدم با اشاره به اهمیت مکانیزه‌سازی فرایندهای تملک، اضافه کرد: تکمیل این اقدام از جمله دغدغه‌های مهم معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع امروز برای ما این است که در تملکات شهرداری و در توافق‌های ملکی با مردم تمام اتفاقات به صورت دقیق وارد سیستم‌سرا شده است تا در نقشه شهر قم ثبت شود و در این حوزه همکاری نزدیکی با معاونت شهرسازی شهرداری قم داریم.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.