تداوم احداث پروژه‌های شهری در منطقه ۲ قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تشریح اقدامات فنی و عمرانی در سطح منطقه، گفت: احداث ۱۵ ایستگاه سبز، اجرای اصلاح هندسی در ابتدای خیابان شهید سامانلو و شاهد، احداث ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان قمرود شمالی، احداث زیرگذر پاسداران، توزیع ۱۵ هزار تن آسفالت، احداث ۳ زمین ورزشی روباز، حفر چاه‌های جذبی و محوطه‌سازی یادمان شهدا در بوستان گل‌ها از جمله پروژه‌های در دست اجرا در منطقه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم احداث پروژه‌های شهری در منطقه ۲ قم
شناسه : 86533 | انتشار : 17 تیر 1403 - 19:21   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره پروژه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جاری اظهار کرد: تعمیر و تجهیز و احداث ایستگاه‌های سبز ازجمله پروژه‌های اجرایی مصوب در سال جاری است.

وی از احداث ۱۵ ایستگاه سبز در سال جاری خبر داد و افزود: ایستگاه‌های اتوبوس قسمتی از مبلمان شهری بوده و زندگی جمعی از شهروندان در آن‌ها جریان دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: قرارداد احداث ایستگاه‌های سبز منعقدشده و پیمانکار مربوطه تعیین‌شده و پروژه در مرحله اجرایی است.

وی اقدامات فنی و عمرانی در سطح منطقه را مورد توجه قرارداد و گفت: اجرای اصلاح هندسی در ابتدای خیابان شهید سامانلو و شاهد با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال و تقاطع ۶۰ متری توحید و بلوار بنی فضل با وجود معضلات در حوزه اجتماعی و مردمی اجرا و بازگشایی شد.

حسینی اضافه کرد: احداث ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان قمرود شمالی، احداث زیرگذر پاسداران به‌منظور اتصال پاسداران شرقی به بلوار امام رضا(ع)، احداث ساختمان‌های داخل بوستان‌های سطح منطقه، توزیع۱۵ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال، احداث ۳ زمین ورزشی روباز، حفر چاه‌های جذبی، محوطه‌سازی یادمان شهدا در بوستان گل‌ها و… ازجمله پروژه‌های فنی در سطح منطقه است.

وی از پروژه لوله‌گذاری از بلوار بنی فضل تا میدان امام حسین(ع) و اتصال به شبکه آب و فاضلاب خبر داد و بیان کرد: به‌منظور کاهش آب‌های سطحی و انتقال آن به رودخانه، فاز دوم لوله‌گذاری و اتصال به شبکه آب و فاضلاب در بلوار جمهوری اسلامی با پیشرفت ۵۰ درصدی در مرحله اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم درخصوص طرح نهضت پیاده‌روسازی متذکر شد: پیاده‌روهای خیابان جوادالائمه(ع)، خیابان سواران، خیابان دو طفلان مسلم و اطراف میدان امام حسین (ع) در جهت طرح نهضت پیاده‌روسازی در منطقه و بهبود شرایط تردد شهروندان در سطح منطقه آغازشده است.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.