دادستان قم:

نظارت بر مجتمع‌های تفریحی توریستی قم تشدید می‌شود

شهر بیست/ دادستان عمومی و انقلاب قم با توجه به بعضی ناهنجاری‌های اجتماعی در برخی مجتمع‌های تفریحی توریستی استان، گفت: مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف تشدید می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نظارت بر مجتمع‌های تفریحی توریستی قم تشدید می‌شود
شناسه : 8631 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه اظهار کرد: مقابله جدی با آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف و نیز لزوم حفظ ارزش های اسلامی و اخلاقی به منظور ارتقاء امنیت پایدار اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم انقلابی شهر کریمه اهل بیت در مجتمع های تفریحی توریستی ضرورت دارد که دستورات قضایی لازم به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر نهادهای مسئول استان ابلاغ گردید.  

نهادهای متولی و ذی ربط باید نظارت بیشتری را بر مجتمع‌های تفریحی، رفاهی، خدماتی و توریستی اعم از درون شهری و بین راهی با هدف پیشگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری داشته باشند و در صورت عدم توجه جهت برخورد قضایی به دستگاه قضائی معرفی نمایند.

وی ادامه داد: مسافرینی که وارد حریم شهر مقدس قم نیز می‌شوند باید شئونات و حرمت کریمه اهل بیت را که پایتخت معنوی جهان تشیّع است،  حفظ نمایند و هرگز اجازه نخواهیم داد که حضور اندکی از افراد حتی مسافرینی که اصول و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی انقلاب اسلامی را رعایت نمی‌نمایند، حرمت شکنی کنند و از همین رو به محض وصول گزارش با هنجارشکنان برخورد قانونی قاطع خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.