نمایشگاه مبلمان استان قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس اتحادیه درودگران قم از برگزاری نمایشگاه مبلمان استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه از سوم تا هفتم تیرماه از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های قم برگزار می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه مبلمان استان قم برگزار می‌شود
شناسه : 8570 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسین معماریان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، از برگزاری نمایشگاه مبلمان استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه از سوم تا هفتم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های قم برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: طی چند دوره گذشته، این نمایشگاه توسط شرکت توسعه نمایشگاه‌ها برگزار می شد و افراد غیربومی در این نمایشگاه حضور داشتند اما با تلاش اتحادیه درودگران قم و نامه نگاری های صورت گرفته با ادارات و مسئولان، این نمایشگاه برای اولین بار توسط اتحادیه درودگران قم برگزار می شود.

رئیس اتحادیه درودگران قم در ادامه تصریح کرد: این اتحادیه در سال ۱۳۶۱ تشکیل شده و هدف از تاسیس آن، حمایت از فعالان عرصه تولید و توزیع و خدمات مربوط به صنعت چوب است.

معماریان با بیان اینکه ۳۵۰۰ مرکز صنفی تولید، توزیع و خدمات زیر نظر اتحادیه درودگران قم فعالیت دارند، افزود: آمار شاغلین فعال در این صنف، حدود ۲۰ هزار نفر است و در صورت حمایت مسئولان به ۵۰ هزار نفر می رسد.

وی با بیان اینکه صنف درودگران قم با مشکلات مهمی در زمینه مواد اولیه مواجه است، تصریح کرد: در حال حاضر طرح تنفس جنگل اجرا می شود و به همین دلیل از داخل کشور، چوب وارد استان نمی شود؛ چوب باید از خارج کشور وارد شود و یارانه‌ای نیز برای واردات پوب تعلق نمی گیرد و این امر موجب شده تعدادی از کارگاه ها تعطیل شود.

رئیس اتحادیه درودگران قم افزود: هزینه تولید محصول افزایش پیدا کرده اما با توجه به نبود قدرت خرید، محصولات تولیدکنندگان به بازار عرضه نمی‌شود.

معماریان افزود: اگر مواد اولیه بدست اعضای اتحادیه نرسد، خیلی از کارگاه ها تعطیل می شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.